05 February 2013

Outing Lagi Dan Lagi

 
CNY mode~
baju ni beli sebelum Sofea lahir.Nasib baik beli unisex color.

 
Abaikan latar yang bersepah tu.Budak ni jenis dengki.Lepas kemas cepat-cepat dia sepahkan balik.Mak pasrah..

 
Sejak pandai berjalan ni.Mak rasa lega.dah tak payah dukung.hahaha.Tapi catwalk lagi.lambatt..

 
Belek Sofea jangan tak belek.Boleh pula dia menari-nari atas motor tu.

 
Minah karpet.Nak ushar tudung travel tapi alahai harga tak berbaloi.

 
Alang-alang kita masuk GM Klang ye papa >.<

 
Hasil rembatan.RM20

 
RM12

 
RM10.Memang nak beli kasut ni.bila pijak keluar bunyi.Apa lagi melompat-lompat Sofea nak dengar bunyi.haahahaha

 
Whoaaa...mak gila peplum sekarang ni.Rambang mata masuk kedai macam ni.Beli di GM Klang memang murah dan puas hati.Kalau beli borong lagilah bertambah-tambah murah.Tak pasal-pasal TERbeli dua helai.Memang cari PASAL kann...

2 comments:

Aty_Fared said...

Kat gm mmng belambak peplum kan..:-)

Nur Zulya said...

Memang berlambak sampai pening nak pilih.haha :)