01 October 2012

Rumah Dirompak?? - Buat Report Polis

 
Balai Polis Sentosa.Tunggu giliran untuk buat aduan.

 
Selesai buat report tapiii...kena report semula di IPD Klang sebab di Sentosa tak ada polis sarjan.,APTB!!!
 
 
tengok kemain lagi polis tu taip laporan.sekali tengok ayat hampeh.
'PADA 28/09/12 JAM L/KURANG 1930HRS APABILA SAYA PULANG KE RUMAH ALAMAT SEPERTI DI ATAS SAYA DAPATI PINTU HADAPAN RUMAH SAYA TERKOPAK.KEMUDIAN SAYA DAPATI RUMAH SAYA DALAM KEADAAN BERSELERAK DAN SAYA SYAKI RUMAH SAYA DALAM KEDAAN BERSELERAK.SETELAH DIPERIKSA SAYA DAPATI BARANG-BARANG YANG HILANG IALAH :
.....
.....
.....
 
(syaki rumah saya dalam kedaan berselerak??? - dah lah typo,ayat pun tak paham.)
 

 
Sarjan Amin.
Siyes,polis ni banyak songeh.Benda yang dia songeh tak ada kaitan dengan kes ni.
aku dah la tak makan lagi.lapar ni.. (nak je tnya,sarjan nak sy masakkn megi ke?)
pening..dah la aku kerja dari pagi td.(habis tu kitaorg ni mcm mana,kerja dari pagi juga )
tak mandi lagi..dengan baju tak bertukar lg (sarjan nk pinjam baju suami sy tak :P)
rumah tinggi..(alahai,baru 3 tingkat,saya dah 3 tahun tinggal sini,tak patah kaki punn)
 
~ fikir positif lagi.agaknya dia tak dengar belanjawan yang Najib buat,dapat bonus 1 bulan stgh.huh!
 

 
Unit siasatan ambil cap jari suspek.
serbuk hitam yang gatal.nak sental baru hilang.
 
 
Pengakhiran hari Jumaat..
makan malam 1.30 pagi
tidur dalam ketakutan 2.00 pagi
Sebelum lelap,berharap perompak tu letak barang-barang di depan pintu.
Mustahil kannnn...

No comments: