04 October 2012

Dilema Cat Rumah

Alahai...
Nak pilih cat rumah pun macam nak pilih jodoh.
Laaaa..ko tak cat rumah lagi ke? Hari tu beria-ria nak cat.
*Eh,suara dari mana tu?


Tau tak susah nak pilih cat rumah ni.
Warna idaman lavender purple tapi risau ruang nampak sempit.
Warna light coklat nampak suram pula atau ini semua perasaan saya saja?
Lagi pun cat asal warna hijau.mesti kena cat warna putih dulu supaya warna hijau tak timbul.
Kalau warna cat tak kena takkan nak tukar cat lain.
Wooo..harga cat bukannya murah.
tenaga nak rajin mengecat tu pun mahal juga.
Adoiiiiii..

Bagilah pendapat korang.
Rumah shop apartment.
Sofa warna coklat gelap.
Langsir tak kisah sebab bakal ditukar.
Warna cat apa yang sesuai?
Pintu pula nak cat warna apa?
Saya nak rumah tu nampak moden dan elegan.
Amboi,cerewet pula ko..

Gambar ni yang buatkan saya dilema 24-7  -,-'



yang ni (bentuk rumah ni hampir sama dengan rumah yang saya tinggal tuu..)
perlu ke saya cat semua purple?
atau

 
ini
atau
 
 
ini??

Banyak pilihan gara-gara banyak google setiap hari. T_T

2 comments:

Aty Fared said...

eehhh..awak ker yang email saye tanyer pasal cat..?? [kompius dah ni sebab same ar]

Home4health said...

saya laa..tgh tgu je aty reply.hahaha