21 February 2014

Air Mineral Spritzer - Detox Anak Anda

Kenapa Spritzer? 

Kebanyakan rakyat Malaysia telah divaksin, dan menyebabkan tubuh kita mengandungi aluminium yang diperolehi daripada vaksin. Aluminium antara punca penyebab alahan, keradangan, ekzema, asma atau masalah pernafasan.

>>> Tarik nafas dalam-dalam.

Spritzer mengandungi Silicon (Si), as silicic acid, is suggested to be the natural antidote to aluminium (Al) toxicity, and was recently shown to promote the urinary excretion of Al from body stores.

Silicon (silicic acid) has been proven by Professor Christopher Exley during Vaccine Safety Conference in Jamaica (January 2011) to remove aluminium toxic from the human body. ONLY SPRITZER has Silic Acid - boleh periksa belakang botol . Selain itu, ada mineral water jenama Volvic (tapi VOLVIC agak mahal dan susah jumpa di Malaysia melainkan UK)

Refer link ini : http://thearrowsoftruth.com/tag/dr-christopher-exley/
Dan ini http://www.osa.com.my/index/news/59.html

Juga tonton video ini : http://youtu.be/ng2V-V5dvvg

Ini juga :

http://www.spritzer.com.my/html/media_room_news_details.aspx?ID=58&Type=News

Spritzer juga bagus untuk kita walaupun tiada penyakit seperti ekzema kerana mengamalkan pengambilan spritzer dapat mengelakkan penyakit NYANYUK
http://gaia-health.com/gaia-blog/2012-10-22/silicon-rich-water-may-help-prevent-alzheimers-study/

Spritzer TIDAK SESUAI diminum dengan kerap untuk :

1. Anak di bawah 2 tahun sebab kandungan mineral yang tinggi akan menyebabkan buah pinggang yang kurang matang terpaksa proses dengan lebih keras dan ini menyebabkan kerosakan pra matang buah pinggang.

2. Ibu yang menyusukan anak yang berumur 1 tahun setengah ke bawah (apa sahaja detox sebenarnya tak digalakkan kalau masih dalam window menyusu yang masih baru) sebab akan effect bada bayi juga.

3.Ibu mengandung.

* Ibu menyusukan atau mengandung, boleh detox dengan cara menjaga pemakanan dan diet anda. Sila baca inihttp://www.janethull.com/newsletter/0610/detoxing_and_pregnancy.php

*Pastikan anda tidak menyimpan botol air mineral Spritzer plastik di tempat bersuhu panas, kerana boleh mengundang toksid.

*Tidak perlu diminum hari-hari kerana ditakuti mineral akan membebani buah pinggang jika diambil berlebihan.



Info tambahan : 





Semoga bermanfaat.


Terima kasih pada GNRAM untuk info ini.

2 comments:

Unknown said...

thank you for the info. ain memang penggemar spritzer dan masih menyusukan anak yang berusia 17 bulan.

Unknown said...

saya dari 2021, vaksin apa 2014 tu?