18 February 2014

39 Minggu 2 Hari



Masih menanti..
Selalu sangat dapat false alarm.
Buat mak cuak je.
Bila rasa sakit je, encik suami mesti tanya - nak p hospital ke atau boleh senyum lagi ?
Adoi laaa..sebab dah pesan awal-awal, kalau bininya sakit sampai tak boleh senyum baru hantar ke hospital.
Tak naklah awal-awal serah diri. Nanti kerap buat VE. 
Seksa..

Ikutkan EDD lama - 27 Feb
Tapi lepas dua kali scan dan doktor ukur lilit kepala bayi, EDD tukar ke 20 Feb.
Takpa lah nak,keluar jela bila dah puas dalam perut mak.
Mak setia menanti.

4 comments:

ayahmamilisa said...

wah alya tunggu masa je ni..kita pulak berdebar..huhu..mamilisa dulu 36 minggu 1 hari lisa dah keluar dah..hehe..awal gile kan..
semoga semuanya dipermudahkan, baby n mak sihat semuanya..aminn..:)

Ummu Muhammad said...

mek semalam tgk perut u..pic dgn kak adlie amek sarung bantal tilam..bolatt..macm boboy aje..mcm boboy aje :D

Nur Alya said...

mamilisa,bagusnya lisa tak nak tunggu lama-lama dalam perut mama dia.InsyaAllah amin,terima kasih doakan sy :))

Kak Leen, orang kata kalau bolat tu gegirl kan..tapi tak apa,aminkan untuk boboy.haha

iryani ahmad said...

nampak jatuh 3 jari dah. kot. baby dah engaged kan mek.