16 October 2013

Alhamdulillah - 21 Minggu


Alahan semakin berkurangan.Kadang-kadang je gedik nak termuntah bila terhidu bau sesuatu.Apa lagi kalau tengah batuk,berkahak.Mulalah tekak rasa geli geleman.

Mengandung kali ni tak boleh perut kosong.Pagi tu mesti sarapan nasi atau makanan yang berat sikit.Kalau tak,gastrik datang pastu muntah-muntah.Serik kalau makan lambat sikit.

Rasa tenang mengandung kali ni,tak ada huru hara macam sebelum ni.Agaknya sebab ada sedikit pengalaman.Tak risau pun kalau tak makan segala jenis ubat.Telan jela natural suplemen.Ajaibnya,masih belum buat buku merah lagi di KKIA :))
Pengsanlah kena bebel nanti.Sebenarnya malas nak tunggu lama-lama.Pagi-pagi buta kena berebut nombor giliran.Fuhhhh...








Gambar perut boyot bulan lepas.



 
Update terkini.Baby dah membesar 20cm rupanya.Weeee~~~

2 comments:

Ayu azmir said...

Cute nye perut die... semoga selamat semuanya...

Nur Zulya said...

terima kasih Ayu :))