25 January 2013

Resepi Jejari Labu Bakar - Bayi 8 Bulan Ke Atas

Nama resepi dah hebat tapi sekali tengok gambar tak menarik pun.hahahha
Saya memang tak pandai nak hias makanan tu supaya jadi sedap dan menarik perhatian.Apa yang penting untuk saya ialah rasa makanan tu.Dan yang paling penting Sofea sangat suka sampaikan menangis bila labu tu dah habis.
Jom kongsi resepi :-)
Bahan - bahan :
Labu
unsalted butter
Cara -caranya :
potong labu secara memanjang.
lumurkan labu dengan unsalted butter.
bakar dalam oven/pemanggang ajaib/kuali.
pusing/terbalikkan supaya labu masak sekata (betul ke ayat ni?)
bila dah lembut tandanya labu dah masak
siap!!!!
p/s : pasrah update blog guna fon.pakai fon baru boleh upload gambar.arghhhh...

2 comments:

Najmi Anuar said...

Anak saya pun suka makan labu..kuih labu bubur labu cucur labu hehe mungkin sebab rs manis dan lembut dia baby2 suka c;

Nur Alya said...

Bagusnya suka makan labu,labu banyak khasiat.labu juga antara makanan kegemaran nabi :))