04 November 2011

Tipah Tertipuuu!!!

Hai semua,,,
Inilah padahnya kalau suka hati curi gambar dari blog orang lain kan..
ingat tak gambar BABY ROCKER ni???
semalam bersemangat kuar opis pukul 5.30 sebab nak berkejar pegi warehouse MYDEAR.
nasib baik tempat tu senang nak cari.orang pula tak ramai.
dah set dalam hati nak beli baby rocker dengan set mattress sahaja.bajet bawah RM50.
bila sampai tempat baby rockers.....
omaigod!!!!!
RM17 tu harga untuk tempat poo poo baby..
baby rocker ni sebenarnya RM100++
saya tertipu dengan diri sendiri.padan muka!!!
member asyik gelak-gelak je.
minta maaf lah kat sesape yang dah tertipu macam saya juga atau pun saya seorang je yg tertipu??

rupa2nya price tag tu tergantung je tp bkn utk baby rockers.huhuhu

dah kecewa dengan baby rocker, saya cari set mattress juga.
dapatlah harga RM41.harga sebenar RM50++.
masa ni pening juga nak buat pilihan sebab semua cantik-cantik.harga pun tak banyak beza.
saya amik kaler biru sebab rasa ini kaler unisex.baby boy atau gegurl boleh pakai.
kalau pink,ermm,,susah sikit saya nak terima untuk baby boy.
paling penting set mattress ni dari cotton.senang nak serap peluh baby.




memang sakit hati nak soping kalau tengok barang-barang murah tapi duit dalam poket tak mengizinkan pula.
bayangkan set pillow baru RM8.
comforter baby pula RM13.
stroller RM120 - RM800 (rm800 ni dah boleh modified jadi mesin rumput.hehehe)
fullset bed RM120

tak sempat nak snap gambar sebab bateri hp low, masa tu pula tengah rambang mata.

p/s :MYDEAR,sila buat sales lagi awal tahun depan okey !!

No comments: