10 September 2012

Jom Deko Rumah!!

dah habis mood raya baru ada mood nak hias rumah, nak deko rumah.
rumah sendiri ke? ooppppssss..tatakkkk..tak..
rumah sewa je pun..

biar pun rumah sewa tapi tuan rumah dah pesan, 'buat lah macam rumah sendiri'
maksudnya bukan suka hati boleh jahanamkan rumah dia tau.hahahahaha

dah 3 tahun duduk kat rumah tu. rasa sayang kalau nak pindah tempat lain. biar lah rumah tu tingkat 3. biarlah berjiran dengan bangsa lain. biarlah tak ada pemandangan yang cantik kat depan rumah tapi saya sukaaaaa sebab ruang luas.bilik pun luas. paling penting, sewa rumah murah!!!

sekarang ni tengah berangan-angan nak tukar cat rumah.
i love purple!!!
tapiiiiii...ramai yang cakap warna purple nampak sempit.sobbbsssss.....
sekarang ni ruang rumah warna hijau..sebelum ni pun rumah sewa warna hijau juga.
asyik hijauuuuuu, bosan juga akhirnya.
walaupun warna hijau tu memberi ketenangan tapi tak suka laaaa..hadoiii T_T

google punya google, bila tahap degil menguasai minda. saya tetap dengan PURPLE .ecececehh...ayat ko x nak kalah kn..
saya jatuh cinta dengan yang ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

pic ni amik kt gugel..ntah sape punya :)

 

ni pula dr blog ' aku bukan bidadari'. dia tulis sana,tak kisah amik pic asalkn tak ngaku pic sdiri.hehe

 

 

ni pula dr HOME IDEA. nak buat mcm ni utk master bedroom. ko hado??
 
sekian, angan-angan dari saya.
diharapkan angan-angan ini menjadi kenyataan sebelum tahun 2013.
diharapkan juga room mate aka encik somi rajin untuk mengecat.
(" _ ")

 

No comments: