28 May 2011

putih itu suci

sesuai ke kalau baju putih
hah!! kan da pecah rahsia ~agagagaa
ya, saya pilih kaler putih untuk bersanding nanti
tapi orang cakap baju putih akan meyerlahkan bentuk badan kita terutama sekali bahagian lengan
oh,lengan saya babab
takkkoootttnya nanti nampak gemuks biar pun hakikatnya YA
nak pilih kaler merah tapi MIL da reject awal2
kaler purple, biru dan hijau memang saya da tolak tepi
putih nampak elegan, kebetulan pula kat butik pengantin tu ada koleksi baju yg menjadi idaman kalbu
paling penting, beadings mesti meriah
lagi satu kain kena meleret panjang
ok saya terima untuk amik warna putih
peduli la apa orang cakap apa janji sendiri kena yakin
masa bersanding nanti mesti pastikan diri ini cun *erkk,,rasa nk muntah tak*

saya memang suka tengok gambar
harap korang tak meluat lagi bila tengok semua ni :)

design baju tu lebih kurang mcm ni

kain yg meleretttt

No comments: