23 June 2015

Nak Wajah Cantik Dengan 'Skincare' Selamat

Assalamualaikum dan salam sejahtera kakak dan adik sekalian..

Hari ni 7 Ramadhan.
Selamat berpuasa kepada yang berpuasa.
Semoga amal ibadah kita diredhai Allah.amin.

Kakak-kakak dan adik-adik manis sekalian dah buat persiapan raya?
Baju raya warna apa tahun ni?
Ada berapa pasang semuanya?
Apa-apa pun,semoga kita semua bersederhana dalam berbelanja.

Sambil menikmati indahnya bulan Ramadhan,mesti akak-akak dan adik-adik pun sibuk nak cantikkan wajah,bersih dari jerawat dan jeragat sebelum hari raya menjelang kan.
Wajah kusam,warna kulit tak sekata pun no no no..
Tapi,sekarang ni banyak produk penjagaan kulit yang berlambak di pasaran.
Sampaikan kita susah nak buat pilihan.
Sudah tentunya kita nak tahu isi kandungan produk tersebut sama ada selamat,halal atau dari sumber natural.
Jangan mudah terpedaya dengan testimoni ye para pengguna sekalian.
Testimoni boleh dibuat-buat.
Apa yang penting, diiktiraf oleh KKM.
Baca kandungan produk,tengok bahan yang digunakan.

Tudiaaa,dah malas berceloteh panjang,baca sajalah pesanan penaja ni.
Harga pun berpatutan.
InsyaAllah produk ni halal,selamat dan tiada kesan sampingan.
Apa tunggu lagi,tak sampai sebulan lagi nak raya ni.
************************************

<<<<<JUJUPINKISH SKINCARE >>>>>
JANGAN BACA KALAU TAK NAK FLAWLESS U alls bosan dengan
kulit muka yang kusam ?? Kurang confident nak keluar ?? Kulit muka sensitif akibat penggunaan bahan kimia berlebihan ??? Jangan risau kami ada jalan penyelesaiannya !!! GRADE A SKINCARE FENOMENA TERBARU PRODUK KECANTIKAN TANPA 100% MERKURI DAN HYDROQUINONE ✅✅✅ NAK TAHU LEBIH LANJUT ??? UNTUK TAWARAN GEMPAKK !! HANYA RM90 FREE POSTAGE OKAYY WHATSAPP LELAJU AT 0139622052  #jujucream #jujuqueens #jujureview #jujuselfie #jujupinkishset #jujupinkishlover #jujupinkishtoner #jujupinkishbeauty #jujupinkishskincare

Sekian,selamat mencuba.
Semoga akak-akak,macik-macik dan adik-adik berseri2 di pagi raya.

3 comments:

intandayani said...

Nanti update testimoni ye

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Vix alexa said...

Aku bookmark makcik :)

Nonton film Bluray